Jos olet ajatellut luovuttaa PPC-kampanjasi ammattimaiselle yritykselle tai yksityishenkilölle, voit tehdä erittäin älykkään liikkeen. Mutta ennen kuin olet liian kiireinen, on olemassa useita kysymyksiä, joihin on vastattava. Siellä on liikaa huijareita, jotka ottavat mielellään kovalla työllä ansaitun kolikon ja luultavasti huonomman työn kuin voisit tehdä itse. Mutta älä paniikki vielä, koska olemme listanneet 5 hienoa kysymystä, joiden pitäisi olla selkäsi parhaisiin ihmisiin saamiseksi. Jos he eivät keksi oikeita vastauksia, jatka vain etsimistä, kunnes löydät puvun, joka voi.
Google-sertifioitu
Kaikkien suolan arvoisten PPC-konsulttien tulisi olla jo Googlen sertifioituja, koska ilman näitä valtakirjoja saatat olla kiviretkellä. AdWords on markkina, jota sinun pitäisi kuitenkin käyttää, ja jos PPC-tiimilläsi on tunnustettu Google-pätevyys, heidän tulisi tietää kaikki, mitä on tiedettävä tämän hirviön takana olevista strategioista. On valtavasti tapoja varmistaa, että AdWords-kampanjasi ajetaan oikein ja että sertifioidun PPC-tiimin pitäisi olla mukana kaikessa tässä.
Ilmainen arviointi
Jos potentiaalisella PPC-tiimilläsi on jotain heistä, heidän on mielellään tarjottava sinulle ilmainen arvio ilman mitään merkkijonoja. Voit luovuttaa nykyisen kampanjasi tiedot ja antaa heidän nähdä, kuinka he voivat parantaa strategiasi. Tänä aikana voit alkaa oppia tapa, jolla tämä uusi asu toimii, ja voit yleensä saada hyvän tuntuman niiden toiminnallisesta laadusta.
Kuka on tilin omistaja?
Tee alusta alkaen selväksi, että olet tilin omistaja ja vaadi täydellistä selkeyttä kampanjasi toiminnasta aina. Sinun on voitava kirjautua sisään milloin tahansa, ja jopa luottokorttimaksuosion tulisi olla vain itsellesi näkyvissä. Jos suhde päättyy, pidät tilin ja voit viedä jonkin verran tietoa avainsanoista ja muista tärkeistä toiminnoista seuraavaan tehtävään.
Hallitsevatko he koko Shebangia?
On tärkeää tietää, työskentelevätkö he edelleen määrityksen jälkeen tililläsi ja kampanjassasi? Liian monet PPC-yritykset perustavat tilin ja jättävät sen sitten sokeasti samalla, kun he saavat kuukausipalkkionsa. Heidän tulisi suorittaa kampanja alusta alkaen, ja siihen sisältyy säännöllinen testaus ja tarvittaessa uusia strategioita. Jos mainostat saman päivän kuivapesulaitteiden Chicagon tyyppistä liiketoimintaa ja PPC-yrityksesi ovat pallossa alusta alkaen, sinun ei pitäisi olla mitään huolta.
Tavoitteet?
Kysy uudelta PPC-tiimiltäsi tavasta mitata tavoitteita ja huomauta, että sinun on oltava täysin tyytyväinen näihin ennen kuin heillä on siihen pääsy. Tutki tuloksia ja sovi yhteisestä tavoitteesta tämän elintärkeän prosessin jokaisella osa-alueella.
Noudattamalla näitä viittä kysymystä kirjeeseesi uuden PPC-tiimisi pitäisi pystyä työskentelemään omien ohjeidesi mukaan ilman mitään ongelmia!